Kravu piegāžu informācijas pārvaldības rīks

Närkefrakt, viens no lielākajiem transporta pārvadājumu uzņēmumiem Zviedrijā, meklēja partneri, kas spētu operatīvi ieviest mobilo risinājumu uzņēmuma kravas automašīnu šoferu ikdienas darbam.

Projekta ietvaros izstrādājām iOS un Android mobilās aplikācijas, kas nodrošina iespēju šoferiem ievadīt informāciju pa kravu tās saņemšanas un piegādes brīdī, un ievadīto informāciju nosūtīt uz uzņēmuma kopējo kravu sistēmu.

Aplikācijas galvenā funkcionalitāte ir svītrkodu skaneris, ar kura palīdzību iespējams ērti reģistrēt katru atsevišķo kravas vienību, kas tiek ielādēta automašīnā vai piegādāta klientam. Skaneris veidots ergonomiski un ietver virkni funkciju, kas ietaupa darbinieku laiku informācijas ievadē un ļauj to lietot dažādos apstākļos, piemēram, sliktā apgaismojumā.

Ņemot vērā šoferu darba specifiku un to, ka ne vienmēr pieejams interneta savienojums, aplikācijas ir pilnībā funkcionāla arī offline režīmā - dati, kas saglabāti bez interneta savienojuma, tiek automātiski nosūtīti uz sistēmu brīdī, kad internets ir pieejams.

Piegādes funkcionalitāte ietver vietu klienta parakstam ierīcē vai iespēju pievienot fotogrāfijas par piegādes faktu, ja klients piegādes brīdī nav bijis uz vietas. Visai piegāžu informācijai tiek automātiski reģistrēta arī ģeogrāfiskā atrašanās vieta - koordinātes.

Aplikācijas ietver arī push-notifications jeb paziņojumu funkcionalitāti, kuru uzņēmums lieto saziņai ar šoferiem.

KLIENTA IEGUVUMI

  • Efektīva informācijas aprite - visa aplikācijā ievatā informācija par kravām nonāk sistēmā dažu sekunžu laikā;
  • Iespēja ātri paplašināt darbaspēku - aplikāciju iespējams uzstādīt jebkurā iOS vai Android ierīcē. Tas dod iespēju nepieciešamības gadījumā ātri darbā iesaistīt papildus darbiniekus un apakšuzņēmējus, jo aplikācijas lietošana ir vienkārša un nav vajadzīgas specializētas ierīces un darbinieku apmācība;
  • Ievērojams izmaksu samazinājums - risinājums dod iespēju šoferiem ikdienas darbā izmantot privātos tālruņus. Uzņēmumam veidojas ietaupījums uz tehnikas iegādes rēķina;
  • Cilvēcisko kļūdu samazinājums - aplikācijas veic reģistrētās informācijas pārbaudi un informē šoferus par kļūdaini ievadītiem datiem

MŪSU PAVEIKTAIS

Projekta ietvaros veicām aplikācijas tehniskās specifikācijas un webservisu dokumentācijas izstrādi, vizuālā dizaina izstrādi, iOS un Android aplikāciju programmēšanu un testēšanu (t.sk. testēšanas dokumentācija), integrēšanu ar klienta serverpuses sistēmu, aplikāciju publicēšanu iTunes un Google Play portālos un mobilo aplikāciju uzturēšanu pēc publicēšanas. Projekta izstrāde tika veikta 2 mēnešu laikā.

Uzzini vairāk par mobilo aplikāciju izstrādes pakalpojumiem.

citi mūsu projekti